* Antar Nieuws *

Zondag kwam Achmed z'n grote liefde aan ons voorstellen

Apr 10, 2019

Het verhaal van Achmed is te lezen op deze website. We zijn nu twee jaar verder en inmiddels zet hij z'n eigen bedrijf 'Frindi Flowers' op. Succes heeft hij ook in de liefde, tijdens zijn stage in Dubai konden hij en Ravita uit India het bijzonder goed met elkaar vinden. Zondag kwamen ze een kopje thee drinken en de foto's kijken van Achmed als kind en jongere bij Antar. Ravita is hier nu 3 maanden om Nederlands te leren en stiekem hopen we dat ze mee gaat naar het kamp in Ermelo eind april!

Stichting Antar geselecteerd als Helden van Amsterdam!

Apr 09, 2019

De Gemeente Amsterdam heeft een programma geïnitieerd om 17 organisaties die werken aan de Duurzame Ontwikkelingsdoelen van de Verenigde Naties te ondersteunen. Stichting Antar is hiervoor geselecteerd! We krijgen 3 workshops om ons werk verder te helpen en mogen ons presenteren op het We Make The City Festival in juni.

Wat een heerlijk winterkamp hebben we gehad!

Apr 09, 2019

Bedankt voor je stem! We hebben de 2e prijs gewonnen!

Apr 09, 2019

Sinds 1 oktober wonen twee lieve kinderen bij ons! - oprichting 'Antar Kids'!

Feb 10, 2019

De jongens kennen Antar al van de kampen en toen ze deel werden van de 'Antar family' zeiden ze al snel "Als jullie straks dood zijn, nemen wij Antar over hoor!" Meteen daarna hebben ze met een vriendinnetje 'Antar Kids' opgericht. Ze nemen het heel serieus. De jongens denken over alles mee en tijdens de kindermiddagen zijn ze assistent begeleiders!

We gaan op winterkamp in Zwitserland!

Feb 07, 2019

De voorbereidingen zijn in volle gang! Met 11 kinderen en 5 begeleiders vertrekken we zaterdag 16 februari naar Vergeletto om ons een week lang uit te leven in de sneeuw! Iedere dag sleeën, een competitie iglo bouwen, winterwandeltochten en daarna natuurlijk warme chocolademelk!

Stem op ons! 📣 Nog 3 dagen!

Jan 26, 2019

Wij zijn genomineerd voor de campagne van de ING Help Nederland vooruit ! We staan nu op de 2e plaats. We hebben nog 3 dagen om op de eerste plaats te komen. Iedere stem kan een verschil van 2.000 euro betekenen! Daarom: Klik hier en stem op ons!

Sneeuwpret op ons balkon! ☃️

Jan 23, 2019

Warme jas aan en een sneeuwpop maken bij Antar op het balkon. Hoe lang zal ie blijven staan..?

Antar Lichtfeest 2018

Dec 06, 2018

Lieve kinderen en ouders,

Het wordt zo vroeg donker! Nog even en dan zal het iedere dag weer een beetje langer licht zijn.
Laten we het Lichtfeest vieren!